Fizetés és szállítás
Termékeink az e-shopban feltüntetett árakon megvásárolhatók:
személyesen az Újpesti Piacon, (Budapest, Szent István tér 12, 1042, hétfő-péntek 07:00-16:00, szombaton 07:00-14:00)
kiszállítással; Veresegyház, Őrbottyán, Erdőkertes, Szada, Gödöllő, Csomád, Kerepes, Mogyoród, Fót, Csömör, községekben, Budapesten a IV. XV. kerületekben.
csomagküldő szolgáltatással az ország egész területén.
Szállítási költségek
Kiszállításnál a legkisebb rendelési érték 18000 Forint, szállítási díjat nem számolunk fel.
Csomagküldésnél nincs legkisebb rendelési érték, a szállítás díja 2500 Forint, utánvétel esetén még 500 forint. 25000 Forint feletti rendelésnél a szállítás ingyenes.
Nem számítunk fel csomagolási vagy egyéb díjakat.
Szállítási idő
Hetente egyszer szállítunk, a szállítás előtti napon, ezt ímélen jelezzük.
Fizetési mód
Személyesen a piacon készpénzben és bankkártyával, kiszállításnál csak készpénzben.
Csomagküldésnél előre utalással vagy utánvétellel (a csomag átvételekor).
Címünk: Andó Csaba, 2112, Veresegyház, Hegyláb utca 20.
Számlaszámunk: OTP Bank Nyrt., 11773425-00077660
Törzsvásárlói kedvezmény:
Törzsvásárlói kedvezményünkkel személyes vásárlásnál, vagy kiszállításnál lehet élni, csomagküldésnél nem. Ha vásárláskor visszakapjuk mézesüvegünket, 100 Ft kedvezményt tudunk adni minden kilós mézünk árából, és 50 Ft-ot minden félkilós kiszerelésű mézünk árából. A kedvezmény az Újpesti Piacon is él.
Rendelési ötletek:
A csomagrendelés költségét könnyen megspórolhatja, ha rendelését közösen adja fel családtagjaival, barátaival, munkatársaival, és az így meghaladja a 25000 Forintot.
Rendelni személyes átvétellel is lehet, csomagját szívesen összekészítjük, és nyitvatartási időben átveheti az Újpesti Piacon.
Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
Rendeléséről emailben visszaigazolást küldünk. Amennyiben a visszaigazolása valamilyen technikai okokból 24 órán belül nem érkezik meg, kérjük, jelezze ezt felénk.
Regisztrált vásárlóként a belépést követően a honlapon folyamatosan tud tájékozódni a jelenlegi és korábbi rendeléseiről.
Megrendelése magyar nyelven, írásban kötött szerződésnek minősül és fizetési kötelezettséggel jár. A beérkezett rendelését számítógépes rendszerünkben rögzítjük, és a törvényi előírásoknak megfelelő ideig megőrizzük.
A weboldalon keresztül bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, amennyiben Ön azt észleli, hogy a visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni.
Rendelés feldolgozásának menete előre utalás esetén
1. Visszaigazoló e-mailt kap tőlünk közvetlenül a rendelés leadása után, amely tartalmazza, a megrendelt termékeket, azok árát, a szállítás módját és összegét, valamint a fizetendő összeget.
Amikor az e-mailt megkapta, kérjük ellenőrizze adatait, mert a számla kiállítása
után már nincs lehetőségünk a számlán szereplő adatok módosítására.
2. Amikor beérkezik a számlánkra a megrendelés összege, akkor küldünk egy újabb e-mailt, és ezzel a megrendelése státusza „Feldolgozás alatt” -ra módosul.
A rendelés összegét az alábbi számlaszámunkra várjuk:
OTP BANK Nyrt.
11773425-00077660
3. Miután elkészültünk a rendelése összecsomagolásával és átadtuk a futárszolgálatnak, akkor küldjük ki Önnek a harmadik e-mailt „Csomagolva” státusszal, amelyben megküldjük a csomagszámot illetve a csomagkövetési linket.
Rendelés feldolgozásának menete utánvét esetén
1. Automatikus rendelést visszaigazoló e-mailt kap tőlünk közvetlenül a rendelés leadása után, amely tartalmazza a megrendelt termékeket, azok árát, a szállítás módját és összegét, valamint a fizetendő összeget.
Amikor az e-mailt megkapta, kérjük ellenőrizze adatait, mert a számla kiállítása
után már nincs lehetőségünk a számlán szereplő adatok módosítására.
4. Miután elkészültünk a rendelése összecsomagolásával és átadtuk a futárszolgálatnak, akkor küldjük ki Önnek a harmadik e-mailt „Csomagolva” státusszal, amelyben megküldjük a csomagszámot illetve a csomagkövetési linket.
Számla kiálltás
A Méhészet az Ügyfél részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését követően számlát állít ki az Ügyfél által megadott névre és címre, amely a csomaggal együtt kerül átadásra.
Teljesítési határidő
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 14 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük. Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.
A Méhészet - a hatályos jogszabályoknak megfelelő – Áfa mentesszámlát állít ki a megrendelt és kiszállítására kerülő termékekről (beleértve a szolgáltatásokat is).
Az Ügyfél kizárólagos felelőssége az, hogy a kiállításra kerülő számlához minden rá vonatkozó adatot - a valóságnak megfelelően - rögzítsen, ideértve az elírást is. Ennek elmulasztása, illetve a hiányos vagy hibás rögzítés esetén a Méhészet nem kötelezhető új vagy helyesbítő számla kiállítására. Az Ügyfél az ÁSZF elfogadásával ezen lehetőségről visszavonhatatlanul és véglegesen lemond a jogszabályok által lehetővé tett legteljesebb mértékben.
A hibás, hiányos, téves adatok megadásából eredő, adólevonási jog érvényesítésére nem alkalmas számla miatt keletkező károkat teljes egészében az Ügyfél viseli. A Felek az ezzel kapcsolatos kártérítési és egyéb kötelezésre irányuló kereseteket a jogszabály által lehetővé tett legteljesebb mértékben kizárják, az Ügyfél a jelen ÁSZF elfogadásával ezt visszavonhatatlanul elfogadja.